#1 Skrevet September 21, 2008 Rydda litt i garasjen ista å fant å golf2 baklykter. Disse er orginalt sota fikk jeg beskjed om når disse ble kjøpt.. Den ene er litt skada på baksiden på innfestingen...går sikkert å lime dette. Selges billig om noen er int... Bilder kan fikses evt Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 15, 2008 Siden ingen er ut til å være int i dette kaster jeg vel di da. Tar bare plass. Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2008 Siden ingen er ut til å være int i dette kaster jeg vel di da. Tar bare plass. Mvh Børge tar di gjerne for 100 spenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2008 tar di gjerne for 100 spenn Greit det. Send meg en pm med nr så tar jeg kontakt. Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...