#1 Skrevet Oktober 31, 2004 Ble litt glatt her om dagen og da oppdaget jeg at sperra ikke fungerte. Det lyser i selve bryteren når jeg trykker den ned, men den andre lampa tennes ikke. Noen som har noen aning om hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2004 Sikring kanskje? Kan være dårlig kontakt i bryteren eller ledningsbrudd. Jeg tok ut bryteren i 90'en min og renset den med CRC lektraclean, ble god som ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Jørn Petter Enge Ble litt glatt her om dagen og da oppdaget jeg at sperra ikke fungerte. Det lyser i selve bryteren når jeg trykker den ned, men den andre lampa tennes ikke. Noen som har noen aning om hva som kan være galt? sjekk vakum slangen i bak kant på motoren, på min va det smelta av slangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2004 Skulle bare meddele at jeg fant ut av dette:) Var en skjøt på en vakumslange under baksetet som hadde falt fra hverandre. Sperra funker som bare det nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...