Anbefalte innlegg

IMG_0203.jpg

Noen som har noe formening om dette går and å få fiksa noen lunde greit? Eller er det ny dør jeg bør satse på? Håndtak og lås funker fint fortsatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hammer, mothold og litt sparkel på toppen så burde dette gå bra - ser jo ikke ut som plata er slått seg i området rundt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hammer, mothold og litt sparkel på toppen så burde dette gå bra - ser jo ikke ut som plata er slått seg i området rundt...

skader ikke å gjøre et forsøk i alle fall, lakken er sprekt lengen borte under håndtaket ser du, så vet ikke, ser rett ut i alle fall... har i alle fall hat litt peiling på hva de drev med, og ikke bare vandalisert..

Noen som har noe utstyr jeg kunne fått lånt å prøve med da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

200 spenn på tema er kanskje en kurant investering!

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=80704

se der ja:) Går litt på stompene nå før jeg har fått første lønna mi i nye jobben og alt av møbler i leiligheta er betalt med forrige lønn, så blir nok å vente litt ja, får se hva forsikkringselskapet sier også nå da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.