#1 Skrevet September 21, 2008 Noen som kan si meg hvor mye olje det skal være i bakdiffen på en 6tr. manuell S6 95mod.? noen steder står det 1.5l, andre steder 1.9, og noen mener man skal fylle til det er oppe til påfyllingshullet. Noen som vet dette sikkert? Fylte i går og da gikk det på 1.9l og er langt fra og være oppe til påfyllingshullet. (hadde ikke mer olje) Så takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 Fyll til det renner ut påfyllingen.. på min s4 holdt det med 2 liter! hadde enda olje igjen da.. Du har ikke bilen på bukker bak nå som du driver og fyller på? ;-) det tror jeg ikke blir noe suksess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 Hmm.. Synes Castrol og oljelageret mente 1.7l, så du er nok ikke så langt unna! Mads: Hvordan skal en stakkar klare dette på gårdsplassen? Nazze er j@v.. lav å ake seg under når han ikke er på bukker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 Hmm.. Synes Castrol og oljelageret mente 1.7l, så du er nok ikke så langt unna!Mads: Hvordan skal en stakkar klare dette på gårdsplassen? Nazze er j@v.. lav å ake seg under når han ikke er på bukker.. hehe, vell.. er kanskje ikke alle biler som er lik min, som står på stylter Jeg gjorde i allefall den feilen at jeg fyllte opp mens bilen sto på bukker med bakhjula.. skjønnte ikke hvorfor 2 liter olje ikke var nåkk.. det fant jeg ut da jeg trillet den av bukken. Da rannt jo mye ut: rolleyes Så vill tippe 1,7-1,9ltr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2008 hehe.. fylte mens den var heist opp ja, så slapp jeg den ned så det sto plant, og forventet at det skulle renne ut noen dl... men det skjedde ikke... så lurer på om jeg skal fylle mer, så renner ut, eller tappe av så det blir ca. 1.5 l =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2008 Fyll til det renner ut påfyllingen. Det går ca 1,5 liter på bakdiffen. Har byttet flere ganger på S6'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2008 Slenger meg med på tråden her for å spørre om det er samme mengden som skal på bakdiff. til S4 C4 med ("#¤&%!") automat? Vet at utvekslingen ihvertfall er annerledes, så da kan det hende at utformingen av "housingen" tillater mer hvis man tar utgangspunkt i "fill to overflow" prosedyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 26, 2008 Alle bakdiffer på alle Audi quattro med langsmontert motor skal fylles med GL-5 olje til det renner ut påfyllingshullet. Enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...