#1 Skrevet September 21, 2008 synest det er så heljelig dårlig lys på golfen min, er disse pærene de sier man skal få så mye bedre lys av eller bare noe møkk? har ikke så god råd så xenon kitt er litt langt fremme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2008 Xenon kit koster deg 700kr da.. pluss frakt... men skal være helt ok lys på golf likevel da.. sikker på de er rett stilt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 kjerringa sin golf 02 lyser meget bra, selv med vanlige pærer. Kan godt være dine er feil innstillt eller har dårlig jord. Du kan lage til en kabel direkte fra minus på batteriet eller et annet godt jordingspunkt rett på pæren og se om det blir bedre, hvis ja, så legg opp en skikkelig jord til lykten. Jeg kjøpte xenon kitt på ebay til 350 kr inkl frakt. Det kostet 10 pund før frakt:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 nja, de er akkurat innstilte, har bestilt sånn sotfilm til lyktene seddu, derfor jeg vil ha bedre lys, regner med litt tap der, er ikke dyrere med xenon nei? kanskje vurdere det... mye jobb? blir det bra? hørt at dette ikke er så bra i vanlige lamper, å ikke prosjektor, stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...