#1 Skrevet Oktober 31, 2004 Tok dette bilde av solnedgangen for 10 minutter siden.... Vakkert ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2004 skal si sola går ned tidlig.... brrrr solnedganger er alltid fine... uslåelig sjekketriks på damer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2004 Vakkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2004 ett til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2004 PÅ det siste bildet venter jeg bare romskipet komme ut av skydekket. (ID-4/7) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2004 enda ett..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2004 Og da var søndagsfilmen i boks! Takk Knut Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2004 fra ekeberg eller? kule farger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2004 Oooooh.. Nydelige bilder... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Jarle Granum fra ekeberg eller? kule farger Nordberg/Sognsvann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2004 Arne jeg vil HJEEEEEEEEEM!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2004 Her er et bilde tatt hjemme ifjor høst. Var heldig syns jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 31, 2004 Og ett til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Tok dette bilde av solnedgangen for 10 minutter siden.... Vakkert ikke sant? Fine bilder! Men manlger det ikke en blå klatt på bildene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye Fine bilder! Men manlger det ikke en blå klatt på bildene? en slik en? :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2004 Ja noe sånt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 31, 2004 Synes dette bildet var bra jeg da. Angrer på at jeg hadde datostempling på da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 31, 2004 Nydelig solnedgang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 31, 2004 Før eg skulle på arbeid i vinter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Synes dette bildet var bra jeg da. Angrer på at jeg hadde datostempling på da. Den datoen ble jeg 20 år.... Syns det var en fin dato, jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Foss Amundsen Den datoen ble jeg 20 år.... Syns det var en fin dato, jeg Da hadde du fullmåne på 20 årsdagen din da:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 1, 2004 Jeg liker solOPPganger bedre jeg. Dagen gryr og det begynner å bli liv igjen Her er en soloppgang jeg fotograferte 18/1-04, her på vei fra Brikeland mot Lillesand, klokken er her ca 0830 en Søndag morgen. Nydelig vintermorgen! Nok en soloppgang, dette er Arendal sentrum sett fra vest, 14/5-04 ca kl 0430. Soloppganger er det nok av, og det er som regel nydelige farger om morgenen, når sol og skyer har sitt beste samspill. Dette er 8/8-04, ca kl 0600. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 1, 2004 Nok en dag med dyre bensinpriser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 1, 2004 Her er et fra Sandefjord også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 2, 2004 Et nattbilde tatt i sommer. Bilde utover Femsjøen i Halden... Bildet forøvrig tatt kl.01.50. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...