#26 Skrevet November 2, 2004 og et til, tatt en ukes tid senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 2, 2004 Dette er Lofoten, midt på sommeren, ca. kl 24,00.. Bedre plass for midnattssol o.l. skal du lete lenge etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Frank Robert Johansen Et nattbilde tatt i sommer. Bilde utover Femsjøen i Halden... Bildet forøvrig tatt kl.01.50. Kongebilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 2, 2004 Jøss, dette ble jo en populær tråd jo , og ikke minst mange flotte bilder. Beste hittil er fra Femsjøen :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 2, 2004 Mye finne bilder her, er veldig vakkert å se himelen når sola akkurat har godt ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 2, 2004 Bra bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 2, 2004 Det var veldig mange fine bilder her ja. Jeg synes det som var tatt i rypejakta til Roar var finest jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Roger Kristiansen Det var veldig mange fine bilder her ja. Jeg synes det som var tatt i rypejakta til Roar var finest jeg da. Eg og.. Takk skal du ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jøss, dette ble jo en populær tråd jo , og ikke minst mange flotte bilder. Beste hittil er fra Femsjøen :tilber: Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen Kongebilde Tusen takk, blir jo nesten litt her jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 7, 2004 Syntes jeg måtte bidra litt jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...