#26 Skrevet September 24, 2008 Når jeg skrev dumpventil så var jo det i omtale av replikaen, det er jo den som har harry pysj pysj.. Slik som alle 18 åringer med A4 1.8t FWD elsker over alt på jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 24, 2008 Må si meg litt enig med Erik her. Ble veldig skuffet når jeg hørte lyden og ikke minst når han åpnet panseret. Skjønner at det kan være vanskelig å få tak i deler for å få denne så lik originalen i motor, drivverk og lyd som mulig, men han kunne gjort litt mer ut av det. Utseende, det skal ha ha all ære for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 24, 2008 Den gikk helt greit da: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 24, 2008 (endret) http://www.audimotorsport.se/ Ble mer opptatt av IMSA replikan jeg da selv om det absolutt var helt feil motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 24, 2008 Når jeg skrev dumpventil så var jo det i omtale av replikaen, det er jo den som har harry pysj pysj.. Slik som alle 18 åringer med A4 1.8t FWD elsker over alt på jord De elsker det og jeg HATER det: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 14, 2008 Videoklipp av byggingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 14, 2008 (endret) er vel en ting til som ikke er rett på denne,, Har ikke frontruta på SportQ / S1 rettere vinkel? iforhold til en Vanelig Coupe/urquattro Edit : UrQ SQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 14, 2008 Var helt rå denne! Men lyden på ekte S1 er jo heeeeeelt fantastisk.. Så der manglet den noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 14, 2008 En ting som er helt latterlig er at han har klart å regge replikaen med S1 chassisnummer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 16, 2008 (endret) synes den var rå og nydelig gjenomført. synd med lyd. men porno bil. har sett et klipp av en s1 en gang som botner klørtsen ved hjelp av en bryter på girspaken stemmer dette?. så ut som han hadde en sån. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 16, 2008 ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 16, 2008 Noen som har noe mer info om dette systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 16, 2008 En ting som er helt latterlig er at han har klart å regge replikaen med S1 chassisnummer... hva er det egentlig chassisnummer til s1 starter med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 16, 2008 Et eksempel: Bil nr 1: 85ZGA905001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 16, 2008 Noen som har noe mer info om dette systemet? Edit: har sett et klipp av en s1 en gang som botner klørtsen ved hjelp av en bryter på girspaken synes også dette er spenende. noen som har info om det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 16, 2008 Med rally Sport quattro tok Audi i bruk denne løsningen, som er en ren hydraulisk løsning for clutchen, da med en "utløserknapp" plassert i forkant av girkulen. Løsningen ble og brukt på S1 forruten nr 15, da denne har kjørt med PDK - forløperen til dagens DSG og brukt i mange Porsche motorsportvogner. Har desverre ingen bilder eller mer konkret info på selve løsningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 16, 2008 Med rally Sport quattro tok Audi i bruk denne løsningen, som er en ren hydraulisk løsning for clutchen, da med en "utløserknapp" plassert i forkant av girkulen. Løsningen ble og brukt på S1 forruten nr 15, da denne har kjørt med PDK - forløperen til dagensDSG og brukt i mange Porsche motorsportvogner. Har desverre ingen bilder eller mer konkret info på selve løsningen. laget en egen tråd om dette emnet. sikkert flere som vil vite om dette. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1465852#post1465852 håper det går bra at jeg legger det du skrev inn i den nye tråden Ola L Lereim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 16, 2008 http://www.audimotorsport.se/Ble mer opptatt av IMSA replikan jeg da selv om det absolutt var helt feil motor x2: rock : Men liker den S1 replicaen også. Tenk så kult å bo i et land der det går ann å beholde skiltene på noe sånt. Å ikke potetlandet her som du nesten mister skiltene om du øker felgdiametern.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...