#1 Skrevet September 21, 2008 Har et problem med at belysningen på dette displayet har røket. Biltype er Audi C4 S4, men skulle vel være en ganske så generell pære/ diode som har røket her vil jeg tro. Noen butikk forslag? Ellers er jeg også i manko av en messingplate som leder strømmen, styrt av lysbryteren på lyspanelet i bagasje rommet. Forøvrig er denne lik den i kupe`lyset foran. Noen som har en til overs å selge? Evt. hele lyspanelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 Kun tips om templampa: farnellinone.com har slike grynpærer, se også writeup på s-cars: http://www.s-cars.org/postnuke/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=126&mode=thread&order=0&thold=0 Du skal ha den minste grynpæra på 12V (30mA?) men husker ikke helt størrelsen.. Det er lett å ta ut modulen, men vær forsiktig med 'sebrastripene' mellom kretskortet og 'LCD-glasset'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2008 Supert! Kanskje det greieste er å få ut pæra først for å se om man kan lese noe av den gjennom et forstørrelsesglass før jeg bestiller!? En annen ting er å bestille noe så smått i posten...? Men det kan vel hende at det finnes noe annet spennende jeg har bruk for i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...