Anbefalte innlegg

Så en nydelig Avussilver RS4 på Ferdinand idag, de hadde visst nettopp fått den inn. Ops det var visst min: gråter :

Og den var nydelig, var oppe og tittet på den i dag :)

 

Litt OT:

Hvis noen tilfeldigvis ser en A3 med facelift S3 emblemer, gi meg en lyd, han skal få smake min vrede. Noen har knigget emblemet på luken min, og det ser ut som om han brukte brekkjern for å fjerne det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT-2k : Kan det være en av disse heldige da.

 

Fotografert på Ågotnes tidligere i uken.

 

photoa32.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og den var nydelig, var oppe og tittet på den i dag :)

 

Litt OT:

Hvis noen tilfeldigvis ser en A3 med facelift S3 emblemer, gi meg en lyd, han skal få smake min vrede. Noen har knigget emblemet på luken min, og det ser ut som om han brukte brekkjern for å fjerne det!

 

hehe eg solgte ein a3 til bergen med nye typen s3 merker for 1-2 år siden:) sikker på att det ikkje er den du tenker på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Richard: Har du levert din der eller skal han plukke opp en?

 

Har levert den, med tungt hjerte... Men regner med den får en snill ny eier: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe eg solgte ein a3 til bergen med nye typen s3 merker for 1-2 år siden:) sikker på att det ikkje er den du tenker på?

Jeg tenker på om det dukker opp en A3 her i nærheten med S3 merker ligger han dårlig ann, for min bil ble utsatt for hærværk for tre dager siden av en som ville ha mine merker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og har sett den i området der.

 

La også merke til Audi RS6 med UE skilt her om dagen.

 

denne er observert på nøstet idag på vei mot danmarksplass.

svart rs6 stv UE skilter, doble potter med varmeskjold over eksosen og bo-racing merker bakpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne er observert på nøstet idag på vei mot danmarksplass.

svart rs6 stv UE skilter, doble potter med varmeskjold over eksosen og bo-racing merker bakpå.

 

er ikke bo racing dette da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en grå s2 utenfor rimi i fyllingsdalen for 2 dager siden med vwaudi klistremerke på..

Noen fra klubben eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en blå original S4 B5 Sedan I byen for en mnd siden. Noen som vet om det går flere S4 B5 sedan i området ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.

Har sett en S4 B5 avant i byen.. Med recarostoler med lilla fargetema :S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har spottet en svart ur s4 med merkeløsgrill reg nr SR60311 i nesttun området en del ganger..

Noen herifra klubben eller?:)

 

ja det er min s4.. nå står den med knekt grenrør:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.