#1 Skrevet September 21, 2008 Har gått til innkjøp av en passat 1.8T som er chippa. Slik jeg har forstått det så er det følgende: Eieren som chippet bilen valgte etter en stund å sette den tilbake i org. stand. eier nr 2 som jeg kjøpte den av satt tilbake chippen. Problemet er at hvis jeg gir litt gass slik at den lader og slipper gasspedalen brått så rykker/rister bilen(nesten som å kvæle den virker det som) Han jeg kjøpte bilen av påstod at det var at gass spjeldet måtte justeres etter chippen.. Stemmer det, eller noe man kan gjøre med vag com? Evt hvor kan man fikse opp i dette? Og en annen ting, hvor får man kjøpt vag com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2008 Kan ikke vær at den kutter besintilførselen da? Var bort i dette på en octavia en gang. Selv om det var en 1.6 Så er det vel omtrent samme funksjonen. Der forsøkte vi å grunninnstille gasspjeldet uten hell. (det kan funke) Feilen var noe så dumt som en clutsj bryter som var feil justert. Evt. Så kan du lese ut feillager å se om der ligger noe mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...