Anbefalte innlegg

Ingen som vet om/kjenner noen butikkeiere eller no, så det hadde vært mulig å få fiksa noen rabatter med klubben?

Lurte kanskje på bortpå Be4You i Larvik, har rundt 15% der gjennom "Larvik Gatbilklubb" som jeg meldte meg inn i før jeg kjøpte en del deler til den forrige bilen (sparte en del på det). Noen kunne kanskje hørt om VACN kunne få noe av det samme.. hvis vi er interessert i det da?!

Noen som vet hvor mange VACN meldemmer det er i Vestfold totalt? Og hvor mange av de som er aktive, så de hadde tatt i bruk tilbud vi evnt. hadde publisert her på forumet? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Henrik!

Det er bare å spørre om å få litt go' pris når du handler, kan bare få ja eller nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Vi har VACN rabatt på Møller(10% på deler). Har også tidligere fått 20% på olje.

Ellers så gjelder VACN avtalen på Dekkmann(tror det er 30% på dekk/felg opptil 15" og 32% på dekk/felg over 15").

Hydro Texaco gir også 30øre/literen rabatt på bensin og 40 øre/l på diesel når man har Hydro Texaco kort.

Vet ikke om fler, men det kunne jo også vært interessant med en avtale med be-4-you i Larvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står en oversikt i Treffpunkt over klubbens rabattavtaler men lite i Vestfold :-(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skulle hatt en skikkelig skriftlig avtale med Møller Vestfold.....på 15%............

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer for det jeg og... 15% i like

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Vi skulle hatt en skikkelig skriftlig avtale med Møller Vestfold.....på 15%............

27% er mye bedre :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Lysebo

27% er mye bedre :D

ja, men hvorfor 27%?

30% er enda bedre og rundere... lettere å regne i hodet! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp!

Mekonomen Tønsberg har jeg særs god erfaring med når det gjelder rabatter. Er en kar der som jobbet på Møller tidligere og er relativt glad i våre medlemmer... husker dessverre ikke navnet hans i farten. Spør etter han som jobbet på Møller tidligere.. hehe...

Sist jeg var der måtte han med ut å titte på bil og var svært så interessert. Så er ikke en ulempe å ha en slik hyggelig kar der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Hepp!

Mekonomen Tønsberg har jeg særs god erfaring med når det gjelder rabatter. Er en kar der som jobbet på Møller tidligere og er relativt glad i våre medlemmer... husker dessverre ikke navnet hans i farten. Spør etter han som jobbet på Møller tidligere.. hehe...

Sist jeg var der måtte han med ut å titte på bil og var svært så interessert. Så er ikke en ulempe å ha en slik hyggelig kar der.

Da burde vi fått til en avtale med Mekonomen Tønsberg (har jo avtale med Mekonomen Drammen, og denne er god).

En jobb for deg Andreas, eller ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde være mulig å få til noe på Mekonomen i Tbg! Mekonomen gir nettopriser(rabatt varierer, noen ganger opp til 25%) til studenter, og en slik avtale burde jo være mulig å få til! Har vel vært litt student etter studietiden der(hysj hysj), men det er jo bare å spørre. Hint hint Andy-pandy..! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver å hinte på PM til Andy pandy (det var et utrolig dårlig navn men men...) at han kanskje kunne prøvd seg på en skriftlig avtale med Petter i Tønsberg ang Møller Vestfold på 15%....men............(?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Mekonomen lørdag... Ser ut til å gå i havn. Gir dere lyd når det er på plass.

I tillegg var de åpne for å arrangere "sammenkomster" på parkeringsplassen på utsiden som er relativt stor.

Jobber med saken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert Andreas !

Håper det blir en dugenes avtale (alla den vi har i Drammen).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas: Enig med navnesynspunktet ditt! Men så var det jo et råflott navn lenger ned i posten din da!kermit.gif

Andreas: Bra jobba! blir det noe a'la studentrabatten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Mekonomen lørdag... Ser ut til å gå i havn. Gir dere lyd når det er på plass.

I tillegg var de åpne for å arrangere "sammenkomster" på parkeringsplassen på utsiden som er relativt stor.

Jobber med saken...

Hørt noe eller ?

Vet du er rimelig opptatt med andre ting...mas mas :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.