#1 Skrevet September 22, 2008 Da er det bare og stille på treff igjen dere! Det er som vanlig klokken 19.00 på Arenum. Skulle det regne står vi under taket og dersom ikke står vi utenfor storcash bygget. THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 Skal prøve å komme på treff i morgen. Er jo en stund siden eg var sist. Kunne trenge skiltplater og klistremerker,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 Kommer sikkert jeg og før jeg skal levere bilen på verksted for å få på eksos:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 Får vel prøve å møte opp jeg og da;) Ikke så lenge siden jeg flytta hit:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2008 eg kommer hvertfall thomas : du må huske å ta med klistremerker å skiltplater, trenger til nye bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2008 Jeg og må ha skiltplater!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2008 (endret) Satser på en tur idag jeg også Edit: Blir overtid, så treffet utgår for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2008 Jeg veit ikke om jeg tar turen idag....Har ligget med 40 i feber siden Fredagen. MEN dersom ikke skal jeg se om noen kunne hentet det hos meg og tatt det med på treffet?? ANYONE?? THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2008 Strålende vær;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2008 Var trivelig å treffe gjengen her;) møter nok opp senere og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2008 Bra oppmøte i dag folkens:D Vi får prøve å finne ett egnet sted å ha innetreff, siden det begynner å bli kaldt å stå ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2008 kanskje ikkje så dumt. noen som har forslag til hvor vi kan ha innetreff?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2008 Tenkte på mc donalds på lagunen der er jo stor parkering(den nye) og lite trafikk der kl19.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 24, 2008 ja det er jo en mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 27, 2008 Tenkte på mc donalds på lagunen der er jo stor parkering(den nye) og lite trafikk der kl19.00 Eller i Åsane regionen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 27, 2008 Vestkanten er jo en mulighet det og, hverfall på øverste parkeringsdekk:). Samme for meg i grunn bare det er tak;). Er dette tiltenkt når snøen laver ned eller allerede fra neste gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...