#1 Skrevet September 22, 2008 Er det noen her inne som kan fortelle meg hvordan jeg får byttet pære i venstre luftdyse foran på passaten. Selve pæreskifte er vel greit, men jeg sliter litt med å finne ut hvordan jeg tar ut selve dysen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 Jeg lurer også på dette. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 Dere må ikke være redde for å bruke litt makt Ta en smørkniv. Kjør inn på siden og jekk dysen ut. Ikke værre i grunn. Slik gjorde jeg det. Dashbordet er laget slik at det går tilbake til sin opprinnelige form, så her er det bare å bryte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2008 Da får vi vel prøve på nytt. Ble litt skeptisk når jeg forsøkte meg siden dashbordet ga såpass mye etter. Takk, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2008 Da får vi vel prøve på nytt. Ble litt skeptisk når jeg forsøkte meg siden dashbordet ga såpass mye etter. Takk, takk legg inn litt info her når du har fått det til:) kan være greit å vite: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2008 Jeg har gjort dette, makt er det eneste som funker, og vi snakker 2 handsmakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2008 Skal se om jeg ikke kan få tatt noen bilder av operasjonen å legge ut etterhvert. Blir nok tidligst i helgen siden jeg skal til med litt annen mekk i samme slengen. Finne frem brekkjernet her nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2008 Guide: http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=177981 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2008 Takk for den selv om jeg fant den selv etterhvert. Fungerte riktig så flott med en kombo av list og makt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 2, 2008 Hvor får man tak i pærene? 3 av 4 pærer er gått hos meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2008 Hvor får man tak i pærene? 3 av 4 pærer er gått hos meg... Møller...kun orginale å få tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 2, 2008 Dysene får jeg ut ja, men f*** ikke pæra. Argh! Ser egentlig ut som det er et lite spesialverktøy som passer rundt holderen. Det der lite skrujern og nebbtang trikset fra passatworld funger ikke for min del. Ble sur nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2008 Dysene får jeg ut ja, men f*** ikke pæra. Argh! Ser egentlig ut som det er et lite spesialverktøy som passer rundt holderen. Det der lite skrujern og nebbtang trikset fra passatworld funger ikke for min del. Ble sur nå Det var skikkelig dumt! Du får si ifra hvis du finner på noe lure triks i ludo da, slik at jeg og andre slipper å bli plaget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2008 Det var skikkelig dumt! Du får si ifra hvis du finner på noe lure triks i ludo da, slik at jeg og andre slipper å bli plaget Se punkt 4 her: http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=177981 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2008 Tro meg jeg , fikk det ikke til, og ble forbandet Nå kan jeg imidlertid melde om at etter litt lirking så kom da pære+holder ut til slutt Som et apropos til det med det lille skrujernet. Trikset her er at skrujernet må igjennom selve holderen der du ser to små metallstykker (antakelig pærekontakten) siden det er på innsiden av disse klipsen sitter. Med andre ord må skrujernet være lite og presset ganske stort. For min egen del dro jeg holderen ut med makt samtidig som jeg lirket litt frem og tilbake. Fungerte det også uten at noe gikk i stykker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...