RS6 front Styling i plast til A6 4B Pre facelift ??

Anbefalte innlegg

Heisan.

 

Eg har leita rundt på nett etter RS6 Styling i plast til A6 4B Pre facelift, finner bare reiger sin og den liker eg ikkje heilt.

 

Nokon som har tips om anna merke som lagar i plast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg sånn ut, men var bilde av ein pre facelift også.. men trudde dietrich laga i glassfiber eg.. hmm nokon som veit om anna "bedre/finare"rs6 look el lignande..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp såg ein fin der, men er i glassfiber, vil helst ha plast/abs eller ka no da heite..

hehe det var den ja

 

 

hehe, ja okay.. sitter å tenker på denne sjøl..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit da e ein i området her som skal ha montert ein på a6 sedan'n sin.. første som kom var feil, utrolig dårlig passform (facelift kanskje), blir spennande å sjå når den nye kjem, e passformen bar så blir da vel slik på meg og vist ikkje finne i abs da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit da e ein i området her som skal ha montert ein på a6 sedan'n sin.. første som kom var feil, utrolig dårlig passform (facelift kanskje), blir spennande å sjå når den nye kjem, e passformen bar så blir da vel slik på meg og vist ikkje finne i abs da..

 

snakket med de her for en stund siden, må passe på om du har facelift eller ikke, og om du skal ha med eller uten utsparing til lyktespylere, ellers skulle det passe ganske bra i følge de.. De holder til ikke så langt ifra her, så stikker nok sikkert innom de en dag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt to fra dietrich .. elendig passform på disse. Krever MYE arbeid for å få de bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.