#1 Skrevet Oktober 31, 2004 Heisan en kammerat vurderer en golf med tiptronic... Hva er egentlig forskjellen på tiptronic og vanlig manuell gear?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2004 Tiptronic kasse er egentlig en automat kasse med mulighet til å velge gir manuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2004 På en 1986 modell??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Sverre Andre Blindheim På en 1986 modell??? Hørtes litt rart ut det ja:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2004 Om noen vil donere en 1.8T motor med tip-kasse så kan jeg gjerne montere den i min 88 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg tror (uten å fornærme noens venner) at det er en liten misforståelse ute og går. I gamle dager hadde nemlig ikke automatgir-biler tiptronic-funksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2004 vel..... dypt fornermet *ler* Det er en mekaniker som har den nå, han sa at han hadde bygd den om (???) men jeg vet jo ikke om det går overens med gti motoren engang..... Men det er jo ikke godt og si... når jeg tenker på det så hadde det vært mye festligere med 1,8 t i den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...