#1 Skrevet September 22, 2008 (endret) Skal bytte en bremsecaliper bake på golfen og har i den forbindelse et par spørsmål. Har for 1 mnd tid siden bytte bremseveske på hele bilen på verksted og har "profft" lufta bremser... siden jeg må av med calipern er jeg litt redd for at jeg skal bli plaget med luft i systemet. Så jeg lurer på et par ting; 1. Har lest her at man kan sette en klemme på bremseslangen før jeg skrur av bremseslangen for å unngå at lufta går innover i systemet, er det å anbefale? 2. Er dette noe som anbefales å invistere i: http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=113 (siden jeg skal gjøre jobben alene) Finnes dette produktet andre steder enn på gasolin sine hjemmesider? 3. Er det vanskelig å få av og forsåvidt på igjen håndbrekkwiren eller skal det være rimelig greit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 2. Er dette noe som anbefales å invistere i: http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=37&products_id=113 (siden jeg skal gjøre jobben alene) Finnes dette produktet andre steder enn på gasolin sine hjemmesider? En litt enklere versjon av denne har de på Mekonomen. Kobles rett fra dekket og til bremsevæskebeholderen. Du må etterfylle manuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2008 Noen her som setter no form for klemme på bremeledninga før dere tar av caliper'n for å unngå lutf oppover i systemet, eller er det helt unødvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 En litt enklere versjon av denne har de på Mekonomen. Kobles rett fra dekket og til bremsevæskebeholderen. Du må etterfylle manuelt. Ja da har jeg bytta caliper, kjøpte den der på mekonomen og det funka smertefritt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Den er helt krem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...