#1 Skrevet Oktober 31, 2004 Holder på med og lage en skætsj så i det forbindelse trenger jeg noen gode motorlyder + moen fra moped... Er det noen som har gode sider til dette????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2004 GROMME motorlyder her: http://www.nordicaudi.com Gå på media og så på LJUD :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2004 Moped ??? Sjekk selv The annoying thing.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Hermann Stakseng Moped ??? Sjekk selv The annoying thing.avi HAHA, KONGE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Hermann Stakseng Moped ??? Sjekk selv The annoying thing.avi Den er bare dødsbra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2004 Morsom den der.. Akkurat det lydsporet er blitt brukt til mye rart i det siste... Ringetoner osv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2004 Hahahaha, morsom den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2004 Den var helt konge, stillig type og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2004 Den er bra den lyden der, noen som vet hvor den kommer fra? Jeg fikk den tilsendt av en gal svenske for endel år siden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2004 Første gangen jeg hørte den "motoren" var i den klassiske "GTI vs Civic" animasjonsfilmen som en fyr som er på Vortex-forumet lagde. Den, og et par andre animasjoner, kan finnes på hans nettside: http://www.geijn.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Atle Håvik noen gode motorlyder Lyden av S6 Plus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...