#1 Skrevet September 22, 2008 Tenkte å gnukke litt under bilen her en dag. Har en slik punktsandblåser som jeg tenkte å bruke for å fjerne det overfladiske mest rundtom i forstilling. Men hva bør jeg smøre/sprute/dekke over det blåste området med? Tar imot alle tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 Det enkleste og beste er egentlig bare å sprøyte alt med sagkjedeolje uten å gjøre noe mer. Ikke det som gir show-look, men det holder rusten unna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 Vel, skal ikke showe fram noe under der uansett så det er ikkeno prob Sagkjedeolje sier du... fåes hvor? Motorsagsjapper o.l.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2008 Her blant annet http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=22712585 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2008 Så dette er bare å kline på etter jeg har sandblåst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2008 Trenger ikke å sandblåse, det er bare å ha på oppå rust, støv, alt mulig rart. Hovedsaken er at det må være tørt. Det konserverer alt sammen slik at det ikke ruster mer, men må gjentas hvert år. Om du sandblåser først funker det dårligere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...