Etterlyser kjøper av gamle bilen, Audi 200 20vt quattro.

Anbefalte innlegg

HAr seg sånn at kjøper av Min audi 200 20vt quattro ble solgt til en som bor i molde området.

Husker ikke navn eller mobil nr. Og ringte gjensidige og da står bilen fortsatt i mitt navn.

Dagen etter salg sendte jeg inn omreg papirer, men dette er blitt rotet bort i posten.

Møtte kjøperen på Gardemoen. Dette er en perlemor hvit audi 200, med noen 18" felger.

La bilen bare ut til salg her på forumet, og han så denne sammen med en kompis som akkurat hadde kjøpt seg en Audi RS2 som var medlem her.

Er det noen som vet noe om Han her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sverge på at jeg skrev at du burde sjekke med Ola K Tynes, siden han nylig handlet seg RS2.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sverge på at jeg skrev at du burde sjekke med Ola K Tynes, siden han nylig handlet seg RS2.

HER SKJER DET MYE RART. JEG KAN SKRIVE UNDER PÅ AT DU HAR GJORT DET.: klø :

så du er ikke blit gal. haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrev en pm til han, har ikke sett noen som har skrevet det, så da får jeg bare beklage at du måtte skrive dette to ganger:)

Takk for hjelpen :) håper alt ordner seg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så du er ikke blit gal. haha

Flott. :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.