#1 Skrevet September 22, 2008 Var en søndag jeg fant ut jeg skulle holde litt faenskap med en selger på jobben Overtalte dama, og Alf-Einar og dama hans til å bli me. Måtte kansje ikke overtale så mye men. Vi brukte 2 timer fire stk og 5 ruller med aluminiumsfolie. Var det råeste annsiktsuttrykket jeg har sett når han kom inn på verkstedet å skulle beskylde meg for det som hadde skjedd (av en eller annen grunn får jeg alltid skulden) Ikke sikkert det er like morro for dere som det er for meg men slenger nå den ut uansett http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=22808 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 haha, kjempe bra.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 haha! ble han ikke sur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 Hehe! Dette var gjennomført!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2008 Nei han tok det med et smil å sa at jeg skulle sove med ett øye åpent Tror han går å tenker på hva han skal gjøre for å ta ijenn Er et utrulig arbeidsmiljø så han var egentli mest imponert over at jeg orket å bruke søndagen min på det å ikke minst at jeg fikk med linn alf å nathasja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2008 Syyykt bra. Holder på å le meg i hjel her. Utrolig gjennomført med at dere hadde pakket inn alt som lå i skuffer og i skåla på skrivebordet + ledninger til pc. Dette er humor helt etter min smak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2008 hehe, genialt. Juleaften x100 dette, kanskje ikke like spennende men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2008 Passet på å pakke inn ting så han så va det var for noe:) Irriterer meg litt de batteriene som ligger i skuffen som ble tatt ut av kamera for å sette noen med strøm i for å ta bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 22, 2008 HAHAHAHA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 22, 2008 Hehehe... DRITA bra Kent Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 22, 2008 Kreativt! Dere skulle ikke pakke inn en bil, da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 22, 2008 Hahaha, genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 22, 2008 HAhaha! Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2008 Rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 22, 2008 Kreativt! Dere skulle ikke pakke inn en bil, da? Tenkte faktisk på det men var litt redd me alu folie mot lakken på helt nye biler... har vurdert glaplast,plastfolie men det for bli en anne gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 22, 2008 hehe.. artig å kødde med folk, nesten like bra som å skremme folk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 22, 2008 HAHA! Det beste var jo koppen i oppvasken, bare hans kopp som var pakka inn tipper jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 22, 2008 HAHA!Det beste var jo koppen i oppvasken, bare hans kopp som var pakka inn tipper jeg? ja ville jo vert kjedeli å pakke inn alle... Må sende en stor takk til alf-einar som pakket inn alle nøkkelringene en etter en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 22, 2008 ja ville jo vert kjedeli å pakke inn alle...Må sende en stor takk til alf-einar som pakket inn alle nøkkelringene en etter en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 22, 2008 Min favoritt er kaffekoppen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 22, 2008 Fantastisk arbeid!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 22, 2008 PRICELESS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 22, 2008 Hehe, en god latter forlenger livet... Denne vil nok "offeret" også flire lenge av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 22, 2008 Helt fantastisk: ja : Fikk en idè eller to nå ja: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 23, 2008 haHa. ler så jeg detter av kontor stolen jeg! hoho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...