#1 Skrevet September 22, 2008 Var uheldig om kjøyrde på ein bakfra,men skaden var veldig minimal. Vart ein bulk i intercooler oppe ved venstre hjørne. Har kjøpt ny cooler,men skiftet registerreim og vannpumpe i samme slengen siden tiden var inne for det. Men så la vi merke til at det var kast i reima når vi startet den opp. Mekanikaren trudde kanskje det kunne være veiva som hadde fått skade av smellen,men som sagt var smellen minimal. Hadde den så videre til berge og co, slik at dei kunne fått bekrefta om det var kast i veiva. Men der fekk vi beskjed om at dette var eit vanlig problem att disse bilene hadde av og til eit lite kast på reima. Er det andre som har vært borti dette???Bilen er ein s2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 Har bittelitt kast på reimskiva jeg og! Har ikkeno problemer med det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2008 Ok.ja har snakket med andre som har hatt kast og dei sier det samme.. Ville bare forsikre meg eg sånn at eg ikkje plutselig får motorhavari etter å ha kjøyrt eit par tusen km. Da blir det værre å ta det på forsikringa for dei har vært inne i blide no..men om det ikkje er problmer så lar eg det være sånn. kan vel og være hjulet som eg kast i og.kan få byttet det og se om det kommer seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 22, 2008 Dersom du kan få nytt hjul på forsikringa så bytt det, det er svindyrt... Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...