#1 Skrevet September 22, 2008 Hei eg gir bort den gamle frontfangeren min pga av flytting og styr, også er det litt kjipt å kaste den.. OBS! må reppes da forrige eier har kuttet litt i den for å få plass til IC. Er en RS lookalike fanger. Kan hentes i nærheten av åsane senter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2008 Hei eg gir bort den gamle frontfangeren min pga av flytting og styr, også er det litt kjipt å kaste den.. OBS! må reppes da forrige eier har kuttet litt i den for å få plass til IC. Er en RS lookalike fanger. Kan hentes i nærheten av åsane senter:) kan hente den i morgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2008 Hei eg gir bort den gamle frontfangeren min pga av flytting og styr, også er det litt kjipt å kaste den.. OBS! må reppes da forrige eier har kuttet litt i den for å få plass til IC. Er en RS lookalike fanger. Kan hentes i nærheten av åsane senter:) kan hente den i dag pm sendt i går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2008 Hei folkens, fangeren ble hentet idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...