#1 Skrevet Oktober 31, 2004 Hvordan bytter jeg blinklyspærene på A6'en min. Må jeg av med hele løkta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2004 hvis du har blinklys i samme enhet som hovedlykta, så skal det bare være å skru ut pæra fra baksiden av lykta, halvt turn mot klokka (sett bakfra) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland hvis du har blinklys i samme enhet som hovedlykta, så skal det bare være å skru ut pæra fra baksiden av lykta, halvt turn mot klokka (sett bakfra) Du har kanskje så små hender men pølsene mine går ikke inn der:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Du har kanskje så små hender men pølsene mine går ikke inn der:D Ta med ny pære i morgen og vi kan plundre sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Ta med ny pære i morgen og vi kan plundre sammen Nye. Skal bytte begge til chrome. Har vært på TVBoden i dag. Har forresten en liten ting til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen Nye. Skal bytte begge til chrome. Har vært på TVBoden i dag. Har forresten en liten ting til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2004 Det er en holder som kommer ut på baksiden av blinklykta, ved siden av dekselet til hovedlyktpærene. Denne bare vrir du rundt en kvart omdreining og trekker ut. Da følger pæra med. Trangt, men ellers en grei sak å fikse. mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2004 Takker. Skal prøve å få pølsene mine inn der i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...