#1 Skrevet September 22, 2008 (endret) Hvilke felger har denne A4`n i filmen? De var gromme! Spol 37-38sekunder ut i filmen. http://uk.youtube.com/watch?v=gsxAZUvexYQ&feature=related 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 28, 2008 Kanke hjelpe så mye men her er et bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 Syntes det ligner ASA AR1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 eg syns dei såg noe rundere ut i formene en asa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Ser smidd ut gjør det ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 iFORGED TE-14? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 om du ikke finner det ut kan jeg sende pm til fyren som eier bilen.. let me know 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2008 Her er google bilde av TE-14; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2008 Denne også ligner, selv om den ikke er helt lik.. Litt annderledes senter TRYKK PÅ MEG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2008 Hmm,iFORGED TE-14 er gaaaanske lik ja. Sender en PM til fyren jeg,hvorfor tenkte jeg ikke på dette før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...