#1 Skrevet September 22, 2008 Noen som vet om det finnes hardere foringer til bakstillingen på golf 3 variant/stasjonsvogn? evt hvor det kan kjøpes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2008 ingen som vet? Noen med AKTE som kan fortelle meg om det er forskjellige delenr på foringene i bakstillingen på vanlig golf3 og stv? regner med det, men da kan jeg i hvertfall evt utelukke en mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2008 ingen som vet? Noen med AKTE som kan fortelle meg om det er forskjellige delenr på foringene i bakstillingen på vanlig golf3 og stv? regner med det, men da kan jeg i hvertfall evt utelukke en mulighet. Hei Jeg kan bekrefte at det ikke er like foringer og de eneste du får tak i er orginale i gummi. Forskjellen er at vanlig golf 3 og vento har en foring på hver side bak mens stv har to på hver side (ca halve størrelsen) og presset inn fra hver sin side. BYttet dette på min stv selv og det er grei jobb med litt spes verktøy. Enklere å få de ut/inn pga at de er halve størrelsen og at det er 2 på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2008 Svarte.. Men takk for bekreftelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...