Nei, nei og atter nei - styling på A8

Anbefalte innlegg

Så en tilsvarende her i byen for noen dager siden, bare at den jeg så var sølvfarget. Så ikke bra ut! :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går en mye lik her i området også, ikke mye pent! Kjøp en Honda Civic isteden, de kler iallefall plastikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her var da ikke så innmari ille? Det var iallefall ikke så skrikende (vel, bortsett fra chrome-speilene) at jeg hadde sprunget vekk skrikende iallefall. Jeg må stresse litt for å se at f.eks skjørtene var annerledes og noe plastikkdingseri på bakruta, og nesa var faktisk ikke så ille som et par andre jeg har sett bli bygget om til singelframe... så jeg ville ikke direkte kalle det en prototype for hvordan man ikke skal gjøre det.

(nå kan det hende at det hadde sett enda verre ut med egne øyne, men som sagt, slo meg ikke som skrikende ille eksempel av omstyling.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne gått med på alt unntatt fronten, men den var til gjengjeld så til de grader forferdelig at den får totalinntrykket til å bli helt grusomt. Nå er jeg muligens inhabil siden jeg synes singleframe er skrekkelig også på de bilene den er original, men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du peker på en s2 med singelframe, SÅ reagerer jeg med :o og hele pakka (siden jeg mener s2 skal være uten singelframe), men den a8en der har jeg ikke et spesielt forhold til, og den var egentlig ikke så grell at jeg gadd reagere på det iallefall. Menmen, hadde vært morsomt å se bilen med egne øyne for å se hvordan jeg hadde reagert da, for som jeg sa tidligere, det kan hende det hadde sett verre ut da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En a8 skal ikke styles i hue og ræva. det er jo en direktør bil. Lav og med store felger ser best ut i mine øyne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og siden han først har tatt'n "så langt" kunne han i det minste å hivi på skikkelig senk og noen STORE hjul... Ser hvertfall helt tullete ut med de små hjula

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ord blir fattige.. Er folk helt blinde eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke alltid hva som er problemet med at folk har singel frame front.

Det virker som om de alle fleste er imot singelframe på eldre biler.

Er enig i at det ikke passer alle, men i dette tilfellet så synes jeg faktisk at den passet fronten bra.

Men den plastikk biten i bakvinduet kunne han latt være å ha.

Men det er min mening og heldigvis er vi forskjellige!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig i noen her, at syns ikke at singelframe fronten var så innmari stygg..Men derimot sideskjørt i bakrutesenker, fysj! Nye A4 og A6 er dritfin med singelframe:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bortsett frå fronten, så var no bilen litt kul!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som ikke syns dette ser ille ut:

Det ser verre ut i virkeligheten! : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit ikke... Den annonsen som stod på toppen er slettet... Men om det er den der er jeg enig i at sån skal det absolutt ikke gjøres! Å dette er vel 4-5 tråden i forumet som tar opp akkurat den bilen: eek :

Tydelig at det ikke er noen i klubben som kommer til å kjøpe den der, må være forat noen vil drive nødhjelp...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei mener den bilen var svart.

Noen som har noen bilder av den? Den er jo slettet fra Finn.no..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.