#1 Skrevet Oktober 31, 2004 http://www.rs4-imola.com.br/videos/RS4ADBRAZIL.wmv GOD FORNØYELSE : popcorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2004 Hehe kul! Synd det var feil farge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2004 Den var jo kul (rød) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2004 Opprinnelig postet av Nina Marie Solberg Hehe kul! Synd det var feil farge.. Jepp, helt feil farge:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2004 disse stasjonsvognfolkene er rare gitt : rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2004 biler skal være røde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2004 den var jo kul da...er så feit bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 31, 2004 Den var rå tøff.... Opprinnelig postet av Arne Waadeland http://www.rs4-imola.com.br/videos/RS4ADBRAZIL.wmv GOD FORNØYELSE : popcorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 31, 2004 Hva snakker du om? At vi er rare? Hva er TT da? He He.... Opprinnelig postet av Arne Waadeland disse stasjonsvognfolkene er rare gitt : rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2004 Hva sa sneglen da han satt på ryggen til en skilpadde? "Juhuu, her går det unna!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2004 Tøff reklame film:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 1, 2004 Kult ansikt uttrykk på den snegelen ser rett og slett ut som om den koser seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka biler skal være røde Kan ikke bli mere enig! da jeg har 2 røde biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 1, 2004 Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen Kan ikke bli mere enig! da jeg har 2 røde biler Nææ, både Sigmund og jeg er enige i at RS4 SKAL være sølvgrå! Opprinnelig postet av Cato M.Olsen Kult ansikt uttrykk på den snegelen ser rett og slett ut som om den koser seg... Det tror jeg at jeg og hadde gjort, hvis jeg var sneglen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 2, 2004 Skal ikke biler være svarte? Morsom video iaf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 2, 2004 sølvgrå er oppskrytt. rød er aggressivt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Jan Richard Hansen Kan ikke bli mere enig! da jeg har 2 røde biler GRÅ.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 2, 2004 Glem nå den vulgære fargen da fargen da , filmen var jo skitskøy:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 2, 2004 Drit i fargen ja Filmen var topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 2, 2004 Aldri om en snegle har akselrert så fort . Tøff reklemefilm: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning Glem nå den vulgære fargen da fargen da , filmen var jo skitskøy:D:D:D OK Filmen var utrolig bra:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...