#1 Skrevet September 23, 2008 Hei, av og til når jeg låser opp bilen så låses ikke enten den høyre eller den venstre bakdøra seg opp, pinnen i døra går litt opp, men døra forblir låst. Hva kan dette komme av? Døra på passasjersida har seget litt, ca en halv/hel cm. Er det hengslene som må byttes da? Mulig å rette opp? Når jeg kjører over humper så rister hele døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2008 Vakumstyrte låser, eller elektriske? Vakumstyrte kan du ha lekkasje på, og elektriske kan ha jordingsfeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2008 Det vet jeg ikke, hva er standard på Passat 3b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2008 Standard på de aller fleste VAG er vakum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2008 Døra på passasjersida har seget litt, ca en halv/hel cm. Er det hengslene som må byttes da? Mulig å rette opp? Når jeg kjører over humper så rister hele døra. Det er antageligvis bare å justere på hengslene, og eventuelt sluttstykket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2008 Det er antageligvis bare å justere på hengslene, og eventuelt sluttstykket. Ok, hvordan justerer man dem? Bare strammer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2008 Åpne døra du har problemer med og løft litt i den. Du ser for om det er hengsla som er ødelagt. Har en golf 4 som jeg måtte bytte hengsle på. Tror den kosta under 200 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2010 Er det nokon som har litt meir info om korleis ein skal "justere på hengslene"? Har litt problem med ei passasjerdør som ikkje går så lett opp, heng litt igjen av og til. I tillegg; korleis sjekkar ein for lekkasje på ein vakumlås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2010 Det er antageligvis bare å justere på hengslene, og eventuelt sluttstykket. Ingen som har peil på justering av hengsler og sluttstykke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...