Oettinger Styling\Felg\senk.

Anbefalte innlegg

hei.

 

Noen her som har noe styling\felger eller senkesett fra Oettinger som kan dele litt erfaring med det og bilder evnt. ?

 

Ingen som har Audi med noen felger fra Oettinger på ?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger Kristiansen må du høre med da. Han har jo hatt 1 eller er det 2 biler som har vært fult Oettinger stylet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du klikker på Ice Blue-linken i signaturen min så ser du en Audi med stort sett det som er av Oettinger-produkter.

Jeg kan absolutt anbefale Oettinger til alle og en hver. Passformen er helt fantastisk, alt passer i originalfestene på bilen uten noe som helst tilpasning.

I tillegg synes jeg de er et av de firmaene som er flinkest til å følge linjene på bilen, slik at det ser ut som om stylingen er original.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei ... mange takk..!

 

hvordan er erfaringen på senking ? uten å miste all kjøre comfort."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei ... mange takk..!

 

hvordan er erfaringen på senking ? uten å miste all kjøre comfort."

 

Jeg hadde bare H&R 35mm senk på den bilen, og syntes jeg med det beholdt masse komfort selv om bilen ikke var skyhøy.

Men det som virkelig gjorde susen når det gjaldt kjøreegenskaper var å bytte stabstag. Det har jo ikke noe å si for fjæringen, den blir like komfortabel. Men det ble ikke noe krenging i det hele tatt, helt suverent spør du meg. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei .. ! Det 35 mm senksettet , var det justerbart eller ? ... hvordan type liksom.!

hva er standar senk på s-line egentlig .. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han hadde vel bare H&R fjører på orginale dempere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei .. ! Det 35 mm senksettet , var det justerbart eller ? ... hvordan type liksom.!

hva er standar senk på s-line egentlig .. ?

 

Som Rune helt riktig sier så hadde jeg bare 35mm H&R-fjærer på de originale demperne. Ikke justerbart.

På A3 S-line er det ikke noe senk originalt, mens det på A4 er 20mm senk på S-line.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe du anbefaler i stede for h&r ? de har ikke til avant quattro 35mm senk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.