#1 Skrevet September 23, 2008 hei. Noen her som har noe styling\felger eller senkesett fra Oettinger som kan dele litt erfaring med det og bilder evnt. ? Ingen som har Audi med noen felger fra Oettinger på ?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2008 Roger Kristiansen må du høre med da. Han har jo hatt 1 eller er det 2 biler som har vært fult Oettinger stylet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2008 (endret) Hvis du klikker på Ice Blue-linken i signaturen min så ser du en Audi med stort sett det som er av Oettinger-produkter. Jeg kan absolutt anbefale Oettinger til alle og en hver. Passformen er helt fantastisk, alt passer i originalfestene på bilen uten noe som helst tilpasning. I tillegg synes jeg de er et av de firmaene som er flinkest til å følge linjene på bilen, slik at det ser ut som om stylingen er original. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 14, 2008 okei ... mange takk..! hvordan er erfaringen på senking ? uten å miste all kjøre comfort." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 15, 2008 okei ... mange takk..! hvordan er erfaringen på senking ? uten å miste all kjøre comfort." Jeg hadde bare H&R 35mm senk på den bilen, og syntes jeg med det beholdt masse komfort selv om bilen ikke var skyhøy. Men det som virkelig gjorde susen når det gjaldt kjøreegenskaper var å bytte stabstag. Det har jo ikke noe å si for fjæringen, den blir like komfortabel. Men det ble ikke noe krenging i det hele tatt, helt suverent spør du meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2008 okei .. ! Det 35 mm senksettet , var det justerbart eller ? ... hvordan type liksom.! hva er standar senk på s-line egentlig .. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 18, 2008 Han hadde vel bare H&R fjører på orginale dempere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 18, 2008 okei .. ! Det 35 mm senksettet , var det justerbart eller ? ... hvordan type liksom.! hva er standar senk på s-line egentlig .. ? Som Rune helt riktig sier så hadde jeg bare 35mm H&R-fjærer på de originale demperne. Ikke justerbart. På A3 S-line er det ikke noe senk originalt, mens det på A4 er 20mm senk på S-line. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 28, 2008 noe du anbefaler i stede for h&r ? de har ikke til avant quattro 35mm senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...