Problem med bil som ikke går som den skal:(

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har en Audi 80 typ89 B3 med en 2.0E 3amotor (113hk) Mener det er Ke-jetronic? eller motronic???

Nå i det siste har bilen plutselig begynt og gå dårligere, Og så en dag var den helt på bånn,

Problemet er at den går som den skal fra 0-2800-3100rpm så plutselig er det akkuratt som en bryter skru av minst 10hk:S Det verste er at det hender at bilen går som den skal i 5 minutter før den blir slik igjen:S Ingen motorsikringer eller lignende er gått og ''bæljen'' er tett! Jeg byttet nettop alle dysetettningene samt rørene til dysene så dette er tett. Tennplugger er også byttet!

M

Noen som har vært borti lignende før eller muligens kan vite feilen?

Mvh Emil Frostrud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABK-motor med digifant? Cabben hadde svært dårlige loddinger på releet til Digifant'en, sitter rett under rattet. Cabben hadde noe fæl nøkking, men virket i praksis på samme måte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at på fordeleren så sitter det en kontakt med 3 ledninger, denne er det brudd på så hvis jeg rører på den fusker motoren noe alvorlig og noen ganger stopper, har stripset den så dette ikke skal skje intill videre;) Men på digifanten? loddet du bare de loddene du snakker om og da fusket ikke motoren og gikk urent lenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.. Var i reléet til Digifant'en som står under rattstammen. Loddingen til en av sidene av spolen i reléet var nesten gått i oppløsning..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.