#1 Skrevet September 23, 2008 (endret) Heisann! Jeg har en Audi 80 typ89 B3 med en 2.0E 3amotor (113hk) Mener det er Ke-jetronic? eller motronic??? Nå i det siste har bilen plutselig begynt og gå dårligere, Og så en dag var den helt på bånn, Problemet er at den går som den skal fra 0-2800-3100rpm så plutselig er det akkuratt som en bryter skru av minst 10hk:S Det verste er at det hender at bilen går som den skal i 5 minutter før den blir slik igjen:S Ingen motorsikringer eller lignende er gått og ''bæljen'' er tett! Jeg byttet nettop alle dysetettningene samt rørene til dysene så dette er tett. Tennplugger er også byttet! M Noen som har vært borti lignende før eller muligens kan vite feilen? Mvh Emil Frostrud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2008 ABK-motor med digifant? Cabben hadde svært dårlige loddinger på releet til Digifant'en, sitter rett under rattet. Cabben hadde noe fæl nøkking, men virket i praksis på samme måte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 Har funnet ut at på fordeleren så sitter det en kontakt med 3 ledninger, denne er det brudd på så hvis jeg rører på den fusker motoren noe alvorlig og noen ganger stopper, har stripset den så dette ikke skal skje intill videre;) Men på digifanten? loddet du bare de loddene du snakker om og da fusket ikke motoren og gikk urent lenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 29, 2008 Jepp.. Var i reléet til Digifant'en som står under rattstammen. Loddingen til en av sidene av spolen i reléet var nesten gått i oppløsning.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...