Ny antenne på A3`n? Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Lurer på ny antenne til À3`n min, radioen er ikkje verdensbeste.. Har høyrt at desse orginale antennene er ræva.. Skulle gjerne hatt ei kort svart antenne.. Som det kanskje er bedre forhold på.. Korleis er det forresten ein skiftar antenna.. `??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kryr i hvert fall av korte antenner på ebay, om de er noe bedre enn den orginale er jeg usikker på.

 

For å skrifte er det bare å skru løs 'pisken' på den du har og skru på en ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Det kryr i hvert fall av korte antenner på ebay, om de er noe bedre enn den orginale er jeg usikker på.

 

For å skrifte er det bare å skru løs 'pisken' på den du har og skru på en ny.

Går det ikkjean å skifte "heile antenn" saken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet

Går det ikkjean å skifte "heile antenn" saken?

 

Det går jo sikkert, men for min del er det helt uaktuelt siden GPS-antenna også sitter der - derimot har jeg lyst på en litt kortere versjon enn den som sitter der nå, men jeg er redd det vil gå utover mottakerevnen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Det går jo sikkert, men for min del er det helt uaktuelt siden GPS-antenna også sitter der - derimot har jeg lyst på en litt kortere versjon enn den som sitter der nå, men jeg er redd det vil gå utover mottakerevnen.

Har du GPS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg

Det går jo sikkert, men for min del er det helt uaktuelt siden GPS-antenna også sitter der - derimot har jeg lyst på en litt kortere versjon enn den som sitter der nå, men jeg er redd det vil gå utover mottakerevnen.

 

Eg har sikkert lik antenne som deg, med gps antenne i bakkant av antennesokkelen. Testa med ein kortere uorginal antenne. Da blei det betydelig dårligere signal på radioen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet

Har du GPS?

 

Ja, til navigasjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Karl Oskar Berge

Eg har sikkert lik antenne som deg, med gps antenne i bakkant av antennesokkelen. Testa med ein kortere uorginal antenne. Da blei det betydelig dårligere signal på radioen....

 

Akkurat. Da får det heller se litt corny ut.

 

Takk for tips :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.