#1 Skrevet September 24, 2008 (endret) Var under bilen å så etter synderen til svidd oljelukt. Det ser ut som det lekker olje fra der giroverføringen går inn på girkassen og drypper ned på katalysatoren. Regner med det er en tetning der som må byttes. Men det er vanvittig trangt oppi der. Noen som har noen erfaringer å dele? Bilen Audi 80 B4 2,3 quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2008 litt trangt på disse da katalysatoren ligger akkurat i veien. Beste er å demontere katalysatoren. Så kommer du lettere til. En skrue som sitter i giroverføringen. Denne passer bare en plass, da det er spor i schalteakslingen. Skal ikke være redd for å demontere. Så skyv bare akslingen innover å forsøk å lirk ut tetteringen på en måte. Pass på å ikke skad flatene rundt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 26, 2008 Takker for svar Jeg vet ikke helt om jeg klarer å se for meg hvordan pakningen er montert:o Får prøve meg frem. Var redd for jeg måtte mer drastisk til verks for å komme til denne. Irriterende feil hvertfall, selv om det ikke lekker mye, for det lukter bare svidd av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...