#1 Skrevet September 24, 2008 (endret) Er vel fra S14E07, men artig å se http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1701276842?bctid=1804003629 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2008 Kom over denne igår etter en link på Vortex:) Litt morsomt å høre Tiff kalle bilen for velbalansert, når folk ellers vil kalle den understyrt:p Bra effektøkning etter besøket hos TSR: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 24, 2008 Sa han ikke den var borret og ikke honet? Er vel sikkert 1.9L 16V det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 24, 2008 Sa han ikke den var borret og ikke honet? Er vel sikkert 1.9L 16V det da Stemmer det:) TSR selger jo også ferdigbygde 1,9 16v, så er sikkert noe sånt dem har brukt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 24, 2008 Viser hvor bra en 16v kan være på bane Litt mindre motortrim og stabstag i stedet og det hadde blitt perfekt imho.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 24, 2008 Japp! TSR er candyshop 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 (endret) Jeg må ha meg 16v igjen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2008 Viser hvor bra en 16v kan være på bane Litt mindre motortrim og stabstag i stedet og det hadde blitt perfekt imho.... Bra å bra, det spørs jo hva man sammenligner dem med. På tidlig nittitall hadde jeg Peugeot 205GTI. Solgte denne og kjøpte en 87mod Golf GTI 16V, makan til skuffelse, der jeg før kunne vrenge rundt i rundkjøringer med Puggen dro jeg bare rett frem med Golf'n, det var nedtur så det holdt, så den Golf'n hadde jeg ikke så veldig lenge. Men Golf GTI 16V har utseende med seg, dem er veldig fine, og orginal Golf G60 er bare kanon fine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2008 Bra å bra, det spørs jo hva man sammenligner dem med. På tidlig nittitall hadde jeg Peugeot 205GTI. Solgte denne og kjøpte en 87mod Golf GTI 16V, makan til skuffelse, der jeg før kunne vrenge rundt i rundkjøringer med Puggen dro jeg bare rett frem med Golf'n, det var nedtur så det holdt, så den Golf'n hadde jeg ikke så veldig lenge. Men Golf GTI 16V har utseende med seg, dem er veldig fine, og orginal Golf G60 er bare kanon fine. Det står faktisk kan være. Det betyr ikke at en org. golf er dette. Med de rette modifikasjonene er en golf en god banebil med fin askelavstand og hjulvidde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2008 Det står faktisk kan være. Det betyr ikke at en org. golf er dette. Med de rette modifikasjonene er en golf en god banebil med fin askelavstand og hjulvidde. Det er jeg fullstendig klar over, og jeg forstår jo det at du også vet hvor "bra" dem sitter på veien, men det er ikke dermed sagt at lille junior Olsen vet det, så da er det vel viktig å få frem at veiegenskapene er ikke såååå bra som enkelte skal ha det til at dem er. Men nå sammenlignet jeg Golf 16V mot Peugeot 205GTI, og selvom begge er GTI så stiller jo Puggen i en helt annen klasse en Golf'n når det gjelder veigrep og sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 28, 2008 Men nå sammenlignet jeg Golf 16V mot Peugeot 205GTI, og selvom begge er GTI så stiller jo Puggen i en helt annen klasse en Golf'n når det gjelder veigrep og sånt. Orginalt er det nok sant, men modifisert når det begynner å gå fort på bane er det ganske annerledes. Da sliter 205 med meget kort fjæringsvei bla, spesielt bak, og det er lettere og sett opp Golfen til å passe forskjellige førere. Ser flere eksempler på at at førere fra engelske Hot Hatch serien sliter med veigrep bak på Pug ift foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...