Anbefalte innlegg

Hei, noen her inne som har bytta dekselet som skjermer registerreima på V8 3.7L før?

 

Den som viftereima etter det jeg forstår henger i?

 

Tungvinn jobb eller "klikk klakk"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Hei, noen her inne som har bytta dekselet som skjermer registerreima på V8 3.7L før?

 

Den som viftereima etter det jeg forstår henger i?

 

Tungvinn jobb eller "klikk klakk"?

 

Registerdekselet på førersida er enkelt.

Passasjersida er litt verre, men absolutt overlevelig.

Du må nok fjerne dynamoen, og dekselet sitter vel i ca 5-6 skruer (14mm hode), hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff da, kjipt at det er det dekselet på passasjersida da, det er knekt i nedre del, er ikke mest plass til never nedi der nei, men det er jo sånn det må være..

 

Siden du skriver at det er overlevelig trenger jeg nå ivertfall ikke grue meg til jobben nå, drar på arbeid etterpå og er borte til sen Onsdagskveld, kjipt å ha drittjobb å tenke på da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke særlig vanskelig, men det er litt skruing. Den motordrevne vifta, det fremre motorfestet, nedre radiatorslange og dynamoen sitter festet i dette dekselet, så det er en del demontering for å få det av, men overkommelig. Har hatt av slikt deksel flere ganger, ikke noe å grue seg til, egentlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her inne som har ett tilsalgs vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.