#1 Skrevet September 24, 2008 Hei folkens, har bytta litt diverse i motorrommet og på resten av bilen og i den sammenheng har nye "feil" oppstått. Fikk varsel lys om at det var lite olje på motoren idag, har bytte oljetrykks bryteren og den har bare en kontakt, dvs umulig å koble feil, men eg er litt i tvil om eg satt kontaktene rett på oljetrykks måleren, er vel den som sender signal til hjernen og autochecken, og ikkje kun til tilleggs instrumentene? Håper de hvertfall er bare å bytte om de to kontaktene.. I tillegg har vindusviskerene mine begynte å viske konstant, og det kommer røyk i fra rattdekselet. Er det hendelen som må byttes? er jo ca 1 år siden eg byttet den... Er ikkje noe særlig fart i viskerene heller. Håper det er noen som sitter inne med gode og oppmuntrende svar, coupe´en har stått til til repp i flere mnd nå Hilsen litt fortvilet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2008 Opp med seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...