#1 Skrevet September 25, 2008 har bytta motor i min golf 2 syncro til en 16v. motoren sviver fint den men for øyeblikket er bensin pumpene koblet direkte på batteriet. skal vistnok være en plugg under kjøleveske tanken har jeg forstått og lest i diverse kobling skjema. jeg har ikke en som jeg kan finne på min. lednings nettet er en blanding av orginalt 1,8 suge motor og 16v. det vil si at ledningene som er koblet til motoren er 16v mens lys og diverse er orginalt nett. noen som vet hvor dette skal kobles til? kan vell kobles rett på tenningen men er vell noe med det at hvis jeg skulle krasje og bilen dauer så fortsetter pumpen å svive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2008 Få tak på bakre elnett fra GTI, så får du med de 2 som går bak (en til matepumpe/tankmåler) og en til trykkpumpa under bilen, så bare legger du dem i de rette kanalene til lednignene.. kobles inn bak på sikringsboksen/releboksen .. da er det i boks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...