#1 Skrevet September 25, 2008 Hei. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan finne motorkoden på gamle Golf GTD motorer ? har byttet motor, og skulle gjerne ha visst motorkoden på den som er satt inn nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2008 Hvis jeg ikke tar helt feil, så står vel koden på samme sted som på besinmotorer, på en maskinert flate rett under skille blokk/topp, og på diesel blir det da like under dyse nr 2 og 3, på bensin under tennplugg 2 og 3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2008 (endret) dette er dog en 16v, men finnes på samme plassen Edit: lindgren slo meg på målstreken.. men jeg hadde bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2008 Tipper det er enten JR,CY motor eller SB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2008 Tipper det er enten JR,CY motor eller SB. Jeg tipper JR Skal sjekke etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...