#1 Skrevet September 25, 2008 Lurer på om motoren til bakruteviskeren på min Passat Variant har tatt kveld. Er dette vanskelig å skifte selv, og er det noe spesielt jeg må passe på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2008 Er ikke store jobben det gitt, bytta selv på min a4. 3 skruer som holder motoren, og en som holder viskeren på utsiden av bilen. Du må ta bort trekket/dekslet på døra for å komme til. 15 mim så burde mye være gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2008 Høres veldig bra ut Vet du hvordan dekselet er festet? Er det mange skruer som må ut, eller er det mest bare å bøye dekselet ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2008 Mener trekket er festet med en/to skrue® i hvert håndtak, og en på hver side på enden mot "stolpene" på sidene. Ellers er det bare klips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2008 Stemmer bra det mener jeg å huske. Vindusviskeren kan sitte ganske hardt selv om alt er løst, men bare jobb litt så løsner den nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2008 Takker for svar, skal først sjekke om det er motoren ved å måle at den får strøm osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...