#1 Skrevet September 25, 2008 (endret) håper noen kan hjelpe. min audi 90 88 mod "kakler" uavhengig av om motor er varm eller kald. kan det være ventil e.l? motor går fint ellers. men vil gjerne at den skal gå knirkefritt. har også "problem" med start av og til. også uavhengig av om motor er varm eller kald. all info mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2008 håper noen kan hjelpe. min audi 90 88 mod "kakler" uavhengig av om motor er varm eller kald. kan det være ventil e.l?motor går fint ellers. men vil gjerne at den skal gå knirkefritt. har også "problem" med start av og til. også uavhengig av om motor er varm eller kald. all info mottas med takk Er litt vanskelig å si, men kakler den uansett varm eller kald, vil jeg nok gjette på slitte ventiløftere, men du skriver ikke hva slags motor du har. Er det 10 ventiler, 20 ventiler? Ng motor osv? Startproblem kan jo være masse, alt fra dårlig kontakt på batteri til dårlig coil/plugger, møkkete bensin Prøv å skriv litt mer om symptomene og hva slags motor du har, så kan sikkert flere hjelpe. Mvh Christoffer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2008 Er litt vanskelig å si, men kakler den uansett varm eller kald, vil jeg nok gjette på slitte ventiløftere, men du skriver ikke hva slags motor du har. Er det 10 ventiler, 20 ventiler? Ng motor osv? Startproblem kan jo være masse, alt fra dårlig kontakt på batteri til dårlig coil/plugger, møkkete bensin Prøv å skriv litt mer om symptomene og hva slags motor du har, så kan sikkert flere hjelpe. Mvh Christoffer 2.2 liter 10V. skiftet batteri coil, bensinfilter og plugger i dag:) da startet den hvertfall lettere, da gjenstår bare kaklingen, å det virker som om det er bare på 1 sylinder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2008 2.2 liter 10V. skiftet batteri coil, bensinfilter og plugger i dag:) da startet den hvertfall lettere, da gjenstår bare kaklingen, å det virker som om det er bare på 1 sylinder. Bytt luftfilter, pluggledninger, rotor og fordelerlokk samtidig nå så blir det knall Kaklingen kommer nok av at det er et par/1 av ventilløfteren som er slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2008 (endret) Vet ikke om vacumpumpa står montert på toppen på din? i såfall kan den kakle en del når den begynner å bli slitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2008 Det er nok helt sikkert vakumpumpen som sitter på høyre side av toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...