#1 Skrevet November 1, 2004 Da er igjen tiden inne for hyggelig samvær med likesinnede. Tid og sted er som følger: Onsdag 3. november kl. 18.00 på Høvåg Gjestehus Dere må forøvrig klare dere uten meg denne gangen, skal på kurs i Oslo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2004 JAvel, men vi andre kan jo stille opp fordet! Andre som kommer? J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 1, 2004 Er redd det er no jobbing på gang..må sjekke litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2004 Jeg kommer, selvfølgelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2004 stiller så klart opp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2004 Kommer nok jeg og. Avreise fra Oddemarka Esso kl 17.30??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2004 høres greit ut med 17.30 fra oddemarka ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 2, 2004 Jeg kommer ikke da jeg er på reise med jobben, men Dieseldyret kommer med Julian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2004 Jeg kommer ! Vare bilen er dessverre hos Gumpens . Den elektriske pumpa til vindusspylevesken sa takk for seg, og da renner all spylevesken på bakken ! ikke morro ! Per : Er det mulig å få haik til høvåg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2004 Kos dere gutter, jeg sitter i øyeblikket på Scandic Byporten i Oslo...ville heller vært sammen med dere så klart... På den andre siden...dette får jeg betalt for... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 2, 2004 Opprinnelig postet av Walter Widmer Per : Er det mulig å få haik til høvåg ? Klart det. Jeg ringer deg når jeg kjører fra Arendal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...