Anbefalte innlegg

Etter at jeg hadde av alle kalipperene for overhalling for jeg ikke bremsene til å fungere 100% Jeg har luftet sikkert 3-4 liter bremseveske igjennom systemet. begge sider foran og begge sider bak. Begge sider av kalipperene. Når jeg trykker pedalen i bånn bremser den men langt fra maks. normalt ville ABS slå inn ved fullt trøkk på bremse pedal men det skjer ikke. Snakket med Møller de sa noe om lufting av ABS eller noe: Noen som har noen gode råd eller tips? Skjønte ikke helt hva Møller mente. Noen som svet hva han snakker om? Setter pris på alle gode råd og tilbakmeldinger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luft i ABS sentralen......

Få byttet bremseveske på et verksted. De lufter systemet baklengs det vil si med vakum i beholderen og suger inn ny veske fra alle kalipperene.

Det er mulig at det går ann å lufte selve ABS sentralen også uten at jeg har noen anelse om det da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Luft i ABS sentralen......

Få byttet bremseveske på et verksted. De lufter systemet baklengs det vil si med vakum i beholderen og suger inn ny veske fra alle kalipperene.

Det er mulig at det går ann å lufte selve ABS sentralen også uten at jeg har noen anelse om det da.

VAGCOM kan brukes til å lufte ABS pumpa:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd VAG Com. Må man logge seg inn for å utføre dette? Noen som har erfaring med dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.