#1 Skrevet September 25, 2008 Eg har montert xenon kit i grøftelysa på a4n min, monteringa gikk greit, men lysa vil ikkje tenne heile tida. Feil tenner ca 1 av 5 ganger. Av og til feil tenner venstre, av og til høgre. Dersom den ikkje tenner med ein gang, så er det berre å vri på lysbrytaren, og så kjem begge på neste tenning... Ikkje montert ledningsnett rett på batteri. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2008 eg og hadde ettermontert xenon sett på mine lykter og hadde samme problem som deg. grunnen var for lite strøm fram til ballastane. eg løyste problemet ved å legga opp nye ledninger via rele til ballastane. da ordna alt seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2008 jeg hadde problem med et sånt som slukket etter en hvis tid. dette var med 50w med rele.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 26, 2008 Jeg hadde problemer med at det var på, av og til, da var viste det seg at ballasteren var gåen. Tom Are her på forumet sendte meg en ny, og nå virker det 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 26, 2008 Dette er eit 35w kit med slim ballaster.... No er det vel ca 1 av 4 ganger at det ikkje virkar... Er mykje styr å legge opp straum fra batteriet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...