RS2 bakbremse (størrelse?)

Anbefalte innlegg

Blitt en lykkelig eier av noen røde fine porsche calipere bak fra en RS2. Trodde alt var lykke jeg nå. Og at det kun var en størrelse bak på RS2`n, nemlig 299x24mm skiver. Helt til jeg ringte Møller og skulle ha klosser. Da kom det opp med flere alternativer. Fikk bakbremsene i to forskjellige utgaver: en med 290mm skiver og en med 299mm.

Finnes det noen måter hvordan jeg kan måle hvilken caliper jeg har? (ingen VAG delenr på disse brembo caliperene)

 

Vet ikke om det hjelper å legge til at disse stemmer orginalt fra en 96 modell RS2? (Og at selgeren ikke vet størrelsen selv, da disse blei byttet på et verksted for en liten stund tilbake)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge har 299 ja...Bare hullborra på de som ble levert med 322 fremme. Også disse hullborrede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på hva delekatalogen mener... Det står 2 stk 299 mm bremseskiver oppført, type 1 ventilert og type 2 ventilert og hullet, "For ombygde biler". Hva betyr dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er fordi man kunne få 322 som var hullborrede, med hullborrede skiver bak som en oppsjon da man kjøpte RS2...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.