#1 Skrevet September 26, 2008 jeg fikk tilbud om å kjøpe h&r senkefjærer til min s4 c4 sedan, men de var til en s4 c4 avant. Vil de da passe på min s4 c4 sedan? Vil min sedan bli høyere bak med disse fjærene som er beregnet på avant pga at de vil være beregnet på mere tyngde/last? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2008 De passer. Monterte fjører fra min sedan på en S4 avant. Ble helt fint;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 28, 2008 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 28, 2008 Har du noe delenummer på de H&R fjærene? I følge Brakes Norge skal alle 40mm H&R settene til C4 ha samme bakfjærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 28, 2008 Dette er delenr: H&R 29997 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...