#1 Skrevet September 26, 2008 (endret) Har ett bar kontakter liggende løst baki bilen min.Under der rumpesete skal være på baksetene. Legger ved ett par bilder av kontaktene også,kansje det kan være til hjelp. Nesten maken til kontaktene på bilde nr 1 har jeg også liggende løst under midtarmlene/hele konsollen der.Har også 2 grønne som ligger under rumpesette bak.Håper noen aner hva de er til: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2008 bumper denne her også... Ingen som aner hva de er til?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2008 Første som slår meg her, er sentrallås eller varmesete.. Men ikke sikker, kommer nok en som vet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2008 Vil tippe at de er til noe utstyr din bil ikke hadde fra fabrikk. Ofte at ledninger ligger uten å bli brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2008 Farge på ledningene som går inn på kontaktene hadde vel også vært til hjelp, så kunne man jo tatt en titt i "trace- skjema"... hvis du ikke har et selv å hjelpe deg med? Kan evt. se om jeg har en link å hjelpe deg med etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 4, 2008 den grønne runde kontakten er i allefall til varme sete:) har det på min bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2008 Vil tippe at de er til noe utstyr din bil ikke hadde fra fabrikk. Ofte at ledninger ligger uten å bli brukt. Er nettopp det..Alt er orginalt fra Audi: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2008 den grønne runde kontakten er i allefall til varme sete:) har det på min bil:) Det tror jeg også.Varmesete til baksetene tror jeg.. Har ett par slike kontakter(ikke lik den grønne men de 2 andre) under midtarmlene på bilen min også. Kontakene som ligger løst bak,de som er avbildet,kan jeg ikke se hvor skal gå.Hverken på kontakter eller hvor lange disse kablene er: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2008 Det tror jeg også.Varmesete til baksetene tror jeg.. ja til baksetene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2008 Såpass ja...Hvor skal disse plugges inn isåfall?I selve baksetene?Og hvor reguleres varmen i baksetene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2008 Jess, det forutsetter at det er av typen oppvarmbare bakseter du har.. Dette reguleres enten av en enkel trykk-bryter, eller en trinn-reguleringsbryter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg fikk aldri med noen bakseter...Har kjøpt fra en Audi 100/S4/S6 etter jeg kjøpte denne bilen men fikk ikke de til å passe.Så heller ingen kontaktinntakk på de nye setene,og har heller aldri sett det på andre biler annet enn nyere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 5, 2008 en kamerat hadde ihvertfall en S4 avant med varme i baksetene...så tror dette er ekstrautstyr, og det kunne sikkert også fås på S6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2008 Så vidt jeg vet kunne alle C4 (muligens ikke 100?) leveres med varme i bakseter. Justeringen til disse er lignende hjul med 0-6 som man har til framsetene, og de er montert i konsollen bak, på hver sin side av sigarett-tenneren. Tror bare du trenger å bytte den lille firkanta plata rundt sig-tenneren for å få monteringshull til bryterne, og så trenger du selvfølgelig bakseter med innebygget varme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...