#1 Skrevet September 26, 2008 Kjøpte meg denne ventilen (sjå link) http://www.turbofun.no/product/420940/KD_Bov010.html Er ein KD Bov010, leste her at denne sku passe rett på min 1.8t (180hk) Da gjorde den ikke kan du sei. Var alt for stor stuss som sku i den slangen som går fra turbo til ic. Nokon som veit kvar eg kan få kjøpt meg ein silikon slange som passe på turbo og resikruleringsventil eg har sikftet til? Haste litt, for er drit lei av at bilen ikkje går som den skal:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 26, 2008 Hvis originalslangen ikke passer på ventilen, så skulle man jo tru at hvis du kjøper en slange som passer på ventilen, så vil den da ikke passe på slangen etter turboen lengere.. Med andre ord skulle man da tru at denne ventilen ikke passer til bilen din. Eventuelt at den faktisk passer, men at du ikke fikk til å montere den riktig da du først prøvde å montere den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2008 Tja, den passer nok ikkje, da er no heilt sikkert. Sku gå greit å få slange som passe på begge plasser, siden da e ei avgreining ventil skal på. Men trur eg lage da til sjølv eg. Slanger og røyr sku vell gjere sussen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...