#1 Skrevet September 26, 2008 Snart på tide med nytt pizza møte.............. Det blir denne gang på Peppes i Ålesund sentrum som vanlig kl 19:00! Og Terje, husk å gi beskjed at vi kommer Til de som har bilder fra pizza on tour så brenn de gjerne ut på cd å gi de til Terje om han dukker opp eller noen som vil treffe meg over helga så vi får laget en artikel kommer desverre hjem to dager for sent så jeg rekker ikke noe møte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2008 Og Terje, husk å gi beskjed at vi kommer Will do: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2008 Neeineinei.. Enda en happening menst jeg er borte vekk......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2008 Neeineinei.. Enda en happening menst jeg er borte vekk......... er du i slekt med Trond Hamre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2008 Trond ja Søskenbarnet mitt det... Kan være det finnest flere, men kun en fra Selje som har flyttet til Ålesund/omegn vil jeg tro.. Kjenner du han ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 28, 2008 Trond ja Søskenbarnet mitt det... Kan være det finnest flere, men kun en fra Selje som har flyttet til Ålesund/omegn vil jeg tro.. Kjenner du han ? litt offtopic bare:P hehe, ja det var vist samme Trond:) vi er sammen med hver sin søster, hehe. Han er jo sammen med sandra og jeg er sammen med den andre søstra, er til dem nå faktisk på vatne:) siden sandra har bursdag i dag:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2008 No er det tett før dokke anmeldes til forumpolitiet.. Jeg dukker hvertfall opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2008 jeg tror muligens jeg kommer, time will show:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2008 hmm... kansje ej skal prøve ditte ijenn... sida dame e på tur:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 3, 2008 jeg kan i allefall ikke bli med denne gangen heller=7 skal jo starte med motoren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2008 jeg kan i allefall ikke bli med denne gangen heller=7 skal jo starte med motoren:) motoren kan bare vente.. et par timer fra eller til spilla ingen rolle allikavell. Blir ikke ferdig i høstferien vist det er det du trur:p Ej regna med ej henta Torkjell på sulesund i halv 7 tia.?:)Så ej kommer ivertfall så får dinna uttaværingen bestemme sjøl om han tør å gå ombord ferga på andre sia: haha : Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2008 motoren kan bare vente.. et par timer fra eller til spilla ingen rolle allikavell.Blir ikke ferdig i høstferien vist det er det du trur:p hehe, nei ikke nå lenger:p tror jeg har brista foten: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2008 hehe, nei ikke nå lenger:p tror jeg har brista foten: gråter : Øssa. det ekje særlig. Men har sett folk i rullestol ej på møter så ingen unnskylding det heller. Men du er faktisk litt unnskyldt da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2008 Dukker kanskje opp med ny bil jeg da, en som er i litt dårlig stand:P men men alt kan vel fikses 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2008 Øssa. det ekje særlig. Men har sett folk i rullestol ej på møter så ingen unnskylding det heller. Men du er faktisk litt unnskyldt da:) hehe men kom akuratt fra molde, er på vestnes nå sjø var på sykehuset og tok x-ray photos:p null brudd^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 4, 2008 `TReffet er flyttet fil bergen!!! Vi møtes her på bruyggen imorgen klokken 1800, så alle har ogd tid !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 4, 2008 `TReffet er flyttet fil bergen!!! Vi møtes her på bruyggen imorgen klokken 1800, så alle har ogd tid !! Nei vettu ka. mye man kan finne på, men der går grensa:p Og sååå viktig e det vell ikke å gomle pizza å lyge om alt man har gjort siste mnd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 4, 2008 Jaja, forumtrollet var i live i natt ser jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 4, 2008 Dukker kanskje opp med ny bil jeg da, en som er i litt dårlig stand:P men men alt kan vel fikses Hvaslags bil snakker vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 4, 2008 Jaja, forumtrollet var i live i natt ser jeg..... hehe. lovlig det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 4, 2008 (endret) Hvaslags bil snakker vi? a1 1,1 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 4, 2008 Rått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 4, 2008 Rått hvordan var det med det dær Trond hamre greia? hehe, jeg svarte lengre bak: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 4, 2008 Etter nærmere ettertanke rekker jeg ikke tur-retur hamar området på 8 timer så jeg rekker nok ikke Pizza møtet kl 19. Er forresten en S6 avant 95 mod 2,2TQ med 5 seter og 5 trinnskasse (lyst på 6 trinns) er en del småplukk men må ha noe og fikse på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 4, 2008 hvordan var det med det dær Trond hamre greia? hehe, jeg svarte lengre bak: flau : Ja Trond her søskenbarnet mitt, du har vell svart ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...